Przed przystąpieniem do naprawy kluczową sprawą jest diagnostyka rozumiana przez nas jako konkretne wskazanie uszkodzenia. Wykorzystujemy do tego profesjonalne urządzenia diagnostyczne, przeprowadzamy jazdę testową w celu zaobserwowania objawów, zbieramy wszystkie informacje przekazane przez Klienta. Czasem konieczne są dodatkowe czynności, w tym celu Klient zostawia samochód, a my po rozpoznaniu problemu uzgadniamy z nim cenę diagnostyki. Jeśli mamy akceptację Klienta na nasze warunki podajemy przyczynę uszkodzenia oraz przypuszczalne koszty naprawy.
Każdemu przyjęciu pojazdu do naszego Serwisu towarzyszy utworzenie zlecenia na diagnostykę lub naprawę. Samochód poddawany jest oględzinom.
Jeśli w momencie tworzenia zlecenia przypuszczalne koszty są niemożliwe do oszacowania, podajemy je w późniejszym etapie telefonicznie, lub w przypadku większych napraw wysyłamy e-mail z kosztorysem. Dopiero po zatwierdzeniu Klienta na naprawę przystępujemy do prac.
W przypadku naprawy skrzyń automatycznych dokładny koszt części możliwy jest do podania dopiero po demontażu kontrolnym i weryfikacji części. Jeśli Klient wyrazi taką potrzebę w jego obecności rozbieramy skrzynię, wskazujemy uszkodzone elementy oraz te części, które należałoby wymienić. Wszystko jest dokładnie myte i czyszczone i następuje weryfikacja części. Jeśli Klient wyrazi zgodę na przedstawiony kosztorys przystępujemy do naprawy.
Dużą uwagę przykładamy do tego, by Klienta nie obarczać dodatkowym kłopotem związanym z eksploatacją jego samochodu, jak np. ustawienie geometrii po wymianie elementów z układu zawieszenia, aktualizacja dowodu rejestracyjnego – zlecamy te dodatkowe prace naszym partnerom. Klient odbiera sprawny samochód po zakończeniu wszystkich zleconych prac. Wszystkie części również załatwiamy we własnym zakresie.
Nie pobieramy zaliczek za naprawy.
Po naprawie wykonujemy jazdę testową.