Oferta naszego serwisu

Naprawa automatycznych skrzyń biegów
Zajmujemy się kompleksową naprawą i serwisem automatycznych skrzyń biegów wszystkich typów zarówno hydraulicznych, dwusprzęgłowych jak i bezstopniowych (CVT), w tym najnowszych skrzyń 9-biegowych. Naprawiamy również skrzynie półautomatyczne wszystkich producentów: Sprintshift, MCP, Shiftmatic, MMT, Tecshift, Selespeed, Sensodrive, Durashift, I-shift, Easytronic, Quickshift. Mamy również doświadczenie w naprawie skrzyń automatycznych w samochodach amerykańskich. Wiedza i wieloletnie doświadczenie w naprawie skrzyń biegów pozwalają nam na rozwiązywanie najtrudniejszych problemów związanych z działaniem każdego rodzaju skrzyni automatycznej. Naprawa skrzyni automatycznej poprzedzona jest dokładną diagnostyką problemu, a na wykonaną pracę Klient otrzymuje 12 miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów.
Naprawa sterowników hydraulicznych (bloków zaworowych) automatycznych skrzyń biegów
Sterowniki hydrauliczne odpowiadają za przełączanie poszczególnych biegów. Jest to element wykonany z bardzo dużą dokładnością. Najczęstszą przyczyną uszkodzenia są zanieczyszczenia (drobne opiłki) pochodzące ze zużywających się elementów wewnętrznych skrzyni, znajdujące się w oleju. Naprawa sterownika hydraulicznego wymaga jego demontażu, znalezienia nieszczelności i jej usunięcia, co wymaga specjalistycznego sprzętu i dużej precyzji. Częstą przyczyną awarii tych elementów są uszkodzenia elektrozaworów.
Wymiana oleju w skrzyni biegów metodą dynamiczną
Olej w skrzyni biegów należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta, a także kontrolować jego ilość i stan. Wykonujemy dynamiczną wymianę oleju, która pozwala na całkowitą wymianę oleju w skrzyni. Używamy olejów najlepszych marek, dobranych odpowiednio do automatycznej skrzyni biegów. Przed wykonaniem wymiany wykonujemy diagnostykę skrzyni biegów, która służy ocenie jej stanu. W większości rodzajów skrzyń automatycznych zaleca się wymianę oleju w skrzyni co ok. 60 tys. km.
Naprawa elektronicznych sterowników automatycznych skrzyń biegów: DSG, Multitronik, S-Tronic, Mercedes 7G, Mercedes 722.8 CVT, ZF 6HP
Naprawa sterowników elektronicznych skrzyni biegów jest to jedna z najczęściej wykonywanych usług napraw elektroniki samochodowej w naszej działalności. Uszkodzony sterownik jest przyczyną wielu problemów związanych z pracą automatycznej skrzyni biegów.
Naprawa elektroniki i elektryki samochodowej
Diagnozujemy oraz naprawiamy elektroniczne systemy samochodowe pojazdów wszystkich marek.
Naprawa pojazdów elektrycznych i hybrydowych
Posiadamy wiedzę o nowoczesnych technologiach i odpowiednie wyposażenie pozwalające na diagnostykę i naprawę usterek w autach z napędem hybrydowym bądź elektrycznym.

PROCES NAPRAWY

Przed przystąpieniem do naprawy kluczową sprawą jest diagnostyka rozumiana przez nas jako konkretne wskazanie uszkodzenia. Wykorzystujemy do tego profesjonalne urządzenia diagnostyczne, przeprowadzamy jazdę testową w celu zaobserwowania objawów, zbieramy wszystkie informacje przekazane przez Klienta. Czasem konieczne są dodatkowe czynności, w tym celu Klient zostawia samochód, a my po rozpoznaniu problemu uzgadniamy z nim cenę diagnostyki. Jeśli mamy akceptację Klienta na nasze warunki podajemy przyczynę uszkodzenia oraz przypuszczalne koszty naprawy.

Każdemu przyjęciu pojazdu do naszego Serwisu towarzyszy utworzenie zlecenia na diagnostykę lub naprawę. Samochód poddawany jest oględzinom.

Jeśli w momencie tworzenia zlecenia przypuszczalne koszty są niemożliwe do oszacowania, podajemy je w późniejszym etapie telefonicznie, lub w przypadku większych napraw wysyłamy e-mail z kosztorysem. Dopiero po zatwierdzeniu Klienta na naprawę przystępujemy do prac.

W przypadku naprawy skrzyń automatycznych dokładny koszt części możliwy jest do podania dopiero po demontażu kontrolnym i weryfikacji części. Jeśli Klient wyrazi taką potrzebę w jego obecności rozbieramy skrzynię, wskazujemy uszkodzone elementy oraz te części, które należałoby wymienić. Wszystko jest dokładnie myte i czyszczone i następuje weryfikacja części. Jeśli Klient wyrazi zgodę na przedstawiony kosztorys przystępujemy do naprawy.

Dużą uwagę przykładamy do tego, by Klienta nie obarczać dodatkowym kłopotem związanym z eksploatacją jego samochodu, jak np. ustawienie geometrii po wymianie elementów z układu zawieszenia, aktualizacja dowodu rejestracyjnego – zlecamy te dodatkowe prace naszym partnerom. Klient odbiera sprawny samochód po zakończeniu wszystkich zleconych prac. Wszystkie części również załatwiamy we własnym zakresie.

Nie pobieramy zaliczek za naprawy.

Po naprawie wykonujemy jazdę testową.